Meer details
Match criteria
Functietitel
- Klantmanager Inkomen
- Klantmanager bijzondere bijstand en minimaregelingen
Regio
- Overijssel
Type overeenkomst
- Detachering
Bezoekers van deze pagina bekeken ook deze banen:
Consulent Inkomen Beheer
Waar je gaat werken
In Zwolle kan men zichzelf ontwikkelen, interesses en vaardigheden verkennen en de vrijheid ervaren om te doen wat men leuk vindt en waar men goed in is. Ze zijn een organisatie waar ze elkaar waarderen, accepteren en respecteren om wie men is. Diversiteit verrijkt de organisatie en zorgt voor een kleurrijk Zwolle, waar iedereen zich thuis voelt.
Werkspirit zoekt een Consulent Inkomen Beheer voor de gemeente Zwolle.
Wat je gaat doen
- Beheren van een eigen klantenbestand met mensen die een uitkering krijgen op basis van de IOAW en Participatiewet
- Verwerken van mutaties
- Signaleren van fraude
- Rapporteren over terugvorderingen
- Opleggen van maatregelen
- Bijspringen bij het Leerlingenvervoer
- Bepalen of een klant recht heeft op bijzondere bijstand
- Nemen van besluiten i.o.m. de sociale raadslieden of het Sociaal Wijkteam die de gezinssituaties goed kennen
Wat wij verwachten van jou
- Een afgeronde HBO opleiding richting SPH, Social Work of MD
- Minimaal 5 jaar recente werkervaring als Consulent Inkomen Intake binnen een gemeentelijke instelling
- Werkervaring met de Participatiewet en de IOAW
- Werkervaring met SvhSD, DIS4all, E-suite/Medewerkersportaal, Grip op PW, Civision Makelaar Suite en Suwinet
Wat wij bieden
- Overeenkomst bij Werkspirit voor minstens 12 maanden (32-36 uur) (loondienst)
- Mogelijkheid tot verlenging (4x6 maanden)
- Betrokken, betrouwbaar en behulpzaam team
Neem voor vragen contact op met Leontine: 06 213 652 46 of mail naar leontine@werkspirit.nl. Reageren of gesprek starten kan ook via Whatsapp! Stuur je CV o.v.v. Consulent Inkomen Beheer Zwolle.
Graag reageren voor 15 november 2024.
Locatie
Zwolle
Publicatiedatum
11.11.2024
Contactpersoon
Leontine den Broeder