Op zoek naar een passende baan?
Werkspirit helpt je verder!
Meer details
Adres
16, 8101AC Raalte
Match criteria
Functietitel
  • Klantmanager Inkomen
  • Klantmanager bijzondere bijstand en minimaregelingen
  • Consulent Schuldhulpverlening
Regio
  • Overijssel
Type overeenkomst
  • Detachering

Consulent Inkomen

Waar je gaat werken

Werken bij de gemeente Raalte biedt een dynamische en gastvrije werkomgeving. De gemeente staat bekend om haar positieve en actiegerichte cultuur, waar medewerkers de ruimte krijgen om te groeien en een verschil te maken voor de samenleving.

Werkspirit zoekt een Consulent Inkomen voor de gemeente Raalte.

Wat je gaat doen

  • Zorg dragen voor de behandeling van uitkeringsaanvragen, de uitvoering van het minimabeleid en schulddienstverlening
  • Afhandelen van nieuwe aanvragen (met name aanvragen levensonderhoud)
  • Fungeren als vraagbaak voor inwoners, collega’s en samenwerkingspartners

Wat wij verwachten van jou

  • Een afgeronde HBO opleiding richting MWD of SJD
  • Minimaal 5 jaar werkervaring als Consulent Inkomen
  • Werkervaring met het inwerken van collega’s en als coach richting collega’s
  • Werkervaring met het afhandelen van aanvragen levensonderhoud en aanvragen voor bijzondere bijstand en minimaregelingen
  • Werkervaring met Civision

Wat wij bieden

  • Overeenkomst bij Werkspirit t/m 28 februari 2025 (32 uur) (loondienst)
  • Mogelijkheid tot verlenging (2x3 maanden)
  • Betrokken, betrouwbaar en behulpzaam team

Neem voor vragen contact op met Leontine: 06 213 652 46 of mail naar leontine@werkspirit.nl. Reageren of gesprek starten kan ook via Whatsapp! Stuur je CV o.v.v. Consulent Inkomen Raalte.

Graag reageren voor 31 juli 2024.

Locatie

Raalte

Publicatiedatum

24.07.2024

Contactpersoon

Leontine den Broeder

LinkedIN Facebook Twitter Share
Werkspirit gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.