Meer details
Adres
1-19,
1211RH Hilversum
Match criteria
Functietitel
- Klantmanager Inkomen
- Klantmanager bijzondere bijstand en minimaregelingen
Regio
- Noord-Holland
Type overeenkomst
- Detachering
- ZZP
Bezoekers van deze pagina bekeken ook deze banen:
Consulent Inkomen
Waar je gaat werken
Als gemeente willen ze in de maatschappij staan, niet ernaast. Hilversum moet een leefbare en veilige stad zijn, waar iedereen zich thuis voelt, waar inwoners zich gewaardeerd voelen en waar mensen zich in hun werk en vrije tijd kunnen ontplooien. Om samen met de Hilversummers op te trekken, blijven ze in contact met inwoners, bedrijven en organisaties.
Werkspirit zoekt een Inkomensconsulent voor de gemeente Hilversum.
Wat je gaat doen
- Behandelen van aanvragen levensonderhoud, uitkeringsverzoeken en aanvragen bijzondere bijstand
- Onderhouden van klantcontacten
- Uitvoeren van rechtmatigheids-beëindigings-, wijzigingsonderzoeken
- Geven van voorlichting aan en adviseren van inwoners met een hulpvraag
- Samenwerken met collega’s van team Werk & Participatie, WMO en Jeugd en Regie
- Fungeren als vraagbaak voor collega’s
Wat wij verwachten van jou
- Een afgeronde HBO opleiding
- Minimaal 5 jaar werkervaring als Inkomensconsulent
- Werkervaring met het afhandelen van aanvragen levensonderhoud en bestandsbeheer
- Werkervaring met Suite4Wiz
Wat wij bieden
- Overeenkomst bij Werkspirit voor minstens 3 maanden (36 uur) (loondienst of ZZP)
- Mogelijkheid tot verlenging (3x3 maanden)
- Betrokken, betrouwbaar en behulpzaam team
Neem voor vragen contact op met Leontine: 06 213 652 46 of mail naar leontine@werkspirit.nl. Reageren of gesprek starten kan ook via Whatsapp! Stuur je CV o.v.v. Consulent Inkomen Hilversum.
Graag reageren voor 25 juli 2024.
Locatie
Hilversum
Publicatiedatum
19.07.2024
Contactpersoon
Leontine den Broeder