- Klantmanager Inkomen
- Klantmanager bijzondere bijstand en minimaregelingen
- Gelderland
- Detachering
- ZZP
Consulent Inkomen
Waar je gaat werken
Bij de gemeentelijke organisatie Arnhem werken ongeveer 1200 betrokkenen en bevlogen medewerkers die zich iedere dag inzetten voor de stad, de inwoners, bezoekers, bedrijven en instellingen. Deze ambtenaren zetten zich in om een stad en werkomgeving te creëren waar iedereen zich thuis voelt en zichzelf kan zijn. Een werkomgeving waar ruimte is voor verschillen, is van groot belang voor de aansluiting bij de ontwikkeling in de stad. Arnhem werkt hard aan een diverse en inclusieve stad en wil daarin zelf het goede voorbeeld geven. Met de inzet van de organisatie wordt de samenstelling van de organisatie steeds meer een afspiegeling van de stad.
Werkspirit zoekt een Consulent Inkomen voor de gemeente Arnhem.
Wat je gaat doen
- Zorg dragen voor het uitkeringsproces
- Toetsen of er recht is op een uitkering of wellicht andere voorzieningen, zoals diverse minimaproducten
- Starten van een vooronderzoek
- Onderhouden van contacten met de inwoner
- Verwerken en beoordelen van mutaties en werkprocessen op het gebied van rechtmatigheid
- Herkennen van signalen rondom rechtmatigheid
- Verwerken van rapportages, mutaties en beschikkingen
Wat wij verwachten van jou
- Een afgeronde HBO opleiding richting SJD / een WO werk- en denkniveau
- Minimaal 3 jaar werkervaring als Consulent Inkomen of werkervaring met het verstrekken van uitkeringen en/of voorzieningen
- Kennis van actuele wet- en regelgeving m.b.t. de participatiewet
Wat wij bieden
- Overeenkomst bij Werkspirit t/m 19 november 2024 (32-36 uur) (loondienst of ZZP)
- Mogelijkheid tot verlenging
- Betrokken, betrouwbaar en behulpzaam team
Neem voor vragen contact op met Leontine: 06 213 652 46 of mail naar leontine@werkspirit.nl.
Reageren of gesprek starten kan ook via Whatsapp! Stuur je CV o.v.v Consulent Inkomen Arnhem.
Graag reageren voor 25 juli 2024.